Translate

понедельник, 9 декабря 2013 г.

Модуль 1 "Інтел"

Даний модуль був призначений для того,щоб люди,які почали відвідувати даний тренінг,особисто я,змогли поставти для себе певні цілі та розрахувати можливості їх реалізаціїї;визначити,на скільки кожен з нас володіє елементарними навичками роботи з ІКТ;визначити,з якими ресурсами доведеться працювати і на скільки серйозно слід оцінити роботу з проектами. Також Модуль 1 дає змогу відчути,на скільки важко чи ні буде людині працювати далі.
Мої переживання були не настільки велики,як виявилося насправді.Дійсно виявляється,що мені було невідомо багато цікавих та корисних речей.Спочатку мені було важко,але потім,за допомогою підказок тренерів,я зрозуміла,що головне - спокійність.І тому з цією думкою мені вдалося успішно завершити Модуль 1 з усіма виконаним в достатній мірі вправами.

1 комментарий:

  1. Ви дуже добре висловили свої думки щодо навчання за цим модулем, але хотілось би побачити також і ті моменти, які вам вдалися під час виконання роботи за цим модулем.

    ОтветитьУдалить