Translate

среда, 11 декабря 2013 г.

Модуль 5
Даний модуль був призначений для вдосконалення навичок викоистання Вікі-сайту,де потрібно було навчитися створювати статті та мати змогу давати об`ємні відповіді на поставлені запитання. Також я ознайомилася із інформацією щодо використання ресурсів інших людей,а саме з авторським правом.
Власне мені було важко створити вікі-статтю.Перш ніж я її створила,довелось багато перепробувати гіпер посиланьна на Вікі-сайті. Також я так і не зрозуміла,як саме вони нам створяються,бо немає чіткої функції,все заплутано.
Щодо створення презентації для учнів про авторське право,то тут все вийшло без проблем,я засвоїла для себе,які ресурси слід використовувати,як саме і на що слід звертати особливу увагу.

2 комментария:

  1. Шановна Яно! Я розділяю вашу важкість у створенні вікі-статті, оскільки мені також було важко створити це.

    ОтветитьУдалить
  2. Мені здається перш ніж зробити блог,Вікі-статтю,завжди важко,бо спочатку треба розібратися.Але мені також було важко розібатися.Якби була чітка інструкція або якась допомога у письмовому вигляді,то було б набагато легше.

    ОтветитьУдалить